Mango pro isp providery
Cloudový informační a řídící systém pro poskytovatele internetu (ISP). ISP odvětví je pro MANGO opravdovou doménou a dostává podle toho i potřebnou péči.
Mango ISP umí
Administrace a Billing
Billing všech tříd služeb je velmi variabilní a flexibilní. Daňové doklady, faktury, výzvy k úhradě, unikátní auditovaný systém agregovaných dokladů pro napojení na zbytek účetnictví ve firmě, sledování pohledávek, vymáhací procesy pohledávek, slevy a slevové kampaně. Vše v souladu s legislativou a GDPR.
Snadná příprava podkladů pro účetnictví
Možnost nastavit platby postpaid/prepaid
Automatické i ruční párování plateb
Řízení procesů
Komplexní BPM a ERP systém, který si můžete zcela nastavovat a budovat podle svých potřeb. Můžete začít s velmi jednoduchými procesy a postupně je propracovávat podle toho, jak detailně potřebujete mít postupy pod kontrolou. V Mangu si můžete nadefinovat váš firemní proces a dále s ním pracovat. Ať už se jedná o proces výrobní, obchodní, interní, komunikační nebo jiný. Další výhodou je návaznost na ostatní entity v Mango (zákazníci, služby, bytové jednotky, smluvní dokumenty, zařízení), které se automaticky mezi sebou propisují.
Notifikace na přiřazené lidi a termíny
Synchronizace s Google kalendářem
Manažerské přehledy
Řízení sítí a monitoring
Nástroje pro evidenci a monitoring distribuční sítě, které dovedou pracovat v podstatě s jakoukoliv technologií. Provisioning automaticky zajistí nastavení vaší sítě podle služeb vašich zákazníků (spouštění služeb, jejich blokování, omezování atd.)
Mango ISP nabízí skutečně robustní řešení pro monitorování zařízení a jejich vlastností, alertování, propojení s procesy, ukládání dat z monitoringu do historie a grafů a data retention. Díky propojení se systémem evidence sítě lze okamžitě vidět, kde je problém při výpadku části sítě, lze využít spoustu dalších funkcí spojených s monitoringem.
Interní skriptovací jazyk pro vytvoření konfigurace
Data retention - sběr a archivace dat dle legislativy
Dodáme zařízení na pozici hraničního routeru
Zákaznická podpora
Pro naše zákazníky poskytujeme vysokou úroveň podpory, SLA, konzultace, semináře, workshopy, školení na míru (jak úvodní školení, tak proškolení vašich nových nebo stávajících zaměstnanců). Pravidelně představujeme nové funkcionality. A to vše s milým, lidským přístupem.
Na telefonu je k dispozici tým milých konzultantů
Lidský přístup - nejsme žádní chatboti
Přehled vašich požadavků v zákaznické zóně
Mango u vás nebudeme instalovat, ale implementovat
Získáte od nás kompletní implementaci. Pomůžeme vám s analýzou vašeho současného stavu a náš tým se postará o to, aby přechod na Mango pro vás byl co nejrychlejší.
Přidělený projektový manager pro vaši implementaci
Neomezená podpora první měsíc provozu
Implementace dalších funkcionalit v průběhu poskytování služby
Naši zákazníci říkají
Máte síť, se kterou vám můžeme pomoct?
Zákaznická linka
Každý hovor je důležitý a my vám můžeme pomoci zefektivnit vaši komunikaci se zákazníky. Získáte hotline pro vaše zákazníky, která bude k dispozici každý den včetně víkendů a svátků od 7:00 do 22:00, kdy základní požadavky vyřešíme se zákazníkem hned při prvním hovoru.
K dispozici včetně svátků a víkendů
Možnost zachovat stávající číslo
Hovory jsou zaznamenávány a archivovány
Mango ISP umí
Co se nám opravdu v Mango ISP povedlo, je Zákaznická zóna dostupná snadno i z mobilu. Zákazníci tak nemusí navštěvovat vaši provozovnu a technici k nim nemusí vyjíždět na servis. Přes portál dnes snadno vyřeší platby svých služeb kartou nebo například nastavení domácích routerů.
Jedná se o tzv. uniCredit - čerpání jednoho předplaceného kreditu pro paušální platby, internet, televize, hovorné atd. Součástí je samozřejmě automatické zasílání výzev k úhradě, daňových dokladů DPH a blokování služeb při vypršení kreditu, je možnost přímého placení služeb i dobití kreditu uniCredit platební kartou v zákaznické zóně.
Mango podporuje multitechnologickou síť. Nezáleží na tom, co máte za zařízení, Mango si s nimi poradí.
Využívejte možností moderní technologie z vývojové dílny VUT.
Velmi používaným nástrojem jsou tzv. chatscripty. Jsou to takové ovladače pro libovolná zařízení v síti. Mango NS obsahuje vlastní scriptovací jazyk, ve kterém jsou napsány, a vy si je můžeta sami vytvářet a upravovat. Díky tomuto modelu je dnes Mango ISP schopno jednotně řídit sítě na technologiích PON/GPON, FTTH, FTTB, DOCSIS, Wifi, Mikrotik Wifi, xDSL, a mnoha dalších.
Sběr a archivace dat podle zákonné povinosti. Kompletní zajištění, refundace a provoz služby data retention. Export dat v předepsaném formátu.
Často se nás ptáte
V Mango ISP je k dispozici komplexní nástroj pro vymáhání pohledávek po splatnosti. Umožňuje hromadně a automaticky generovat a zasílat upomínky, blokovat a ukončovat služby a předávat pohledávky k vymáhání. Jedním kliknutím můžete vidět věkovou strukturu pohledávek, seznam dlužníků a další statistiky.
Jasně! Mango ISP podporuje služby nangu.TV, SledovaniTV/ModernTV, Kuki a 4NET.TV. Se všemi těmito službami umí Mango ISP komunikovat. To znamená, že IPTV služby a zařízení lze ovládat přímo z Mango ISP, například je možné vytvářet balíčky datových a IPTV služeb a ty konfigurovat zákazníkům na míru.
Pro všechny vaše zákazníky je k dispozici variabilně nastavitelná zákaznická zóna s přehledem smluv, služeb, a zařízení. Součástí zóny je možností platby platební kartou a vstup do zóny si můžete přizpůsobit designu vašich webových stránek.
Pro všechny vaše zákazníky je k dispozici variabilně nastavitelná zákaznická zóna s přehledem smluv, služeb, a zařízení. Součástí zóny je možností platby platební kartou a vstup do zóny si můžete přizpůsobit designu vašich webových stránek.