ISP Hotline

Outsourcing hotline 15x7 pro ISP

Každý hovor je důležitý

Napsal(a)  Zveřejněno v ISP Hotline

Uvažujete jak vylepšit fungování vaší firmy? Jak získat konkurenční výhodu? Zefektivněte svou komunikaci. Služba ISP hotline se komfortně postará o hovory vašich zákazníků.

ISP hotline - nadstandardní servis pro vaše zákazníky

  • Operátor bude pro Vaše zákazníky k dispozici každý den včetně víkendů a svátků od 7:00 do 22:00.
  • Budete mít k dispozici profesionální komunikační nástroj.
  • Ušetříte náklady a váš čas!
  • Zvýšíte péči o zákazníka a získáte konkurenční výhodu.
  • Uspoříte prostředky za koupi nového hardwaru, ústředny a dalšího vybavení.
  • Odfiltrujete „jednoduché požadavky“, které nemusí řešit Váš technik.
  • V případě výpadku mají vaši technici čas problém řešit. Zvýšený počet hovorů řeší naši operátoři.
  • Získáte také záznam hovorů. Všechny hovory jsou nahrávány a jsou pro vás dostupné.
  • Budete mít k dispozici garantované technologické zázemí společnosti a pravidelný reporting provozu.
  • Hotline je plně navázána na IS Mango ISP. Získáte tak kompletní přehled o procesech a servisních výkonech.
  • Jak budou operátoři postupovat při řešení vašich hovorů záleží jen na vás. Vytvořte v systému svůj on-line manuál, který bude vám i operátorům k dispozici
  • Došlo u vás ke změnám? Máte novou marketingovou akci na kterou se volající budou ptát? Váš manuál máte možnost kdykoliv editovat a na změny operátory upozornit.
  • Přejete si automatický rozcestník? Chcete hovory striktně dělit na obchodní a technické? Volající může být instruován a správně přepojen už na začátku hovoru.
  • Linka je plně obsazená...co teď? V tomto případě nabízíme volbu "volej zpět".. Až bude linka volná, operátor vašeho zákazníka kontaktuje.
  • Chcete si vytvářet statistiky? Mít přehled o hovorech vašich zákazníků? Zobrazte si v systému přesně ty informace, které vás zajímají. K dispozici je velké množství filtrů a možnost uložení vašich individuálních náhledů.
  • Chcete technikům/obchodníkům posílat konkrétní a relevantní informace? Sami si určete typy servisních procesů a zaměstnance, kterým budou zasílány.
  • V systému máte možnost kdykoliv hovor přehrát.
  • Zkontrolujete si také, který operátor hovor zpracovával.
  • Máte možnost kontroly délky hovoru, doby vyzvánění, zpracování hovoru, počtu hovorů za jednotlivá období apod.
  • Zkontrolovat si můžete také svůj manuál, který je k dispozici v on-line podobě.
Nemáte IS Mango ISP a uvažujete o službě ISP hotline? Hotline se Vám přizpůsobí! Více informací o externí službě ISP hotline.
25,17,0,50,1
600,600,60,0,5000,1000,25,2000
90,150,0,70,12,30,50,1,70,12,1,50,1,0,1,5000
Schéma možného nastavení automatického rozcestníku
Automatický rozcestník
Základní proces zpracování hovoru
Jak ISP hotline funguje

Jak hotline funguje

  1. K příjmu hovoru můžeme využít Vaše stávající telefonní číslo, které bude přesměrováno na naši voice gate way nebo Vám můžeme přidělit také telefonní číslo z našeho rozsahu, které pouze zveřejníte. Pokud budete mít zájem, obešleme Vaše zákazníky dopisem o nové hot-line službě a do dopisu umístíme samolepku s hot-line číslem, které si bude zákazník moci nalepit na PC či router pro případ potřeby.
  2. Po dovolání na hot-line může zákazník využít rozcestník, tak aby byl dopředu znám jeho dotaz a byl přepojen na správnou operátorku.Pokud je linka obsazená, může zadat volbu "volat zpět".
  3. Vyškolená operátorka již dopředu vidí, že volá klient Vaší společnosti. Ohlásí se Vaším jménem a zeptá se, s čím může pomoci.
  4. Operátor/ka aktivně řeší zákazníkův problém, je schopna poradit s technickými problémy a v mnoha případech hovor také vyřeší. (např. nastavení PC, nastavení pošty, odpojený modem, nahlášenou poruchu atd.) V případě že technická závada vyžaduje zásah technika na místě, sepíše operátorka požadavky zákazníka a zasílá je Vašemu technikovi.
  5. Všechny hovory jsou zaznamenávány a evidovány a Vy máte kdykoliv možnost jejich kontroly a analýzy. Všechny hovory i procesy jsou archivovány a logicky řazeny, na jejich základě lze vytvářet predikce a statistiky.
25,17,0,50,1
600,600,60,1,5000,1000,25,2000
90,150,0,70,12,30,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
Operátor přijal hovor. všechny důležité informace o zákazníkovi (využívané služby, nedoplatky, kontakty) jsou zobrazeny. Operátor je automaticky přepnut do stavu Off Air.
Přijetí hovoru a zobrazení informací o zákazníkovi.
Při zakládání servisního procesu operátor zaznamená požadavky zákazníka a směřuje je (podle typu servisního procesu) na konkrétní e-mail.
Zakládání servisního procesu
Pro kontrolu hovorů je vám k dispozici "CC management". Pro nastavení a editaci manuálu je zde "nastavení CC".
Moduly call centra
Všechny hovory, jejich délku, zpracování, čas a mnohé další, máte možnost kontrolovat.
CC management
Manuál můžete přizpůsobit svým potřebám. Jednoduše jej upravíte a zašlete ke kontrole a schválení. Pokud budeme mít nějaké nejasnosti zavoláme vám. Schválený manuál se poté zobrazí operátorů společně s informací o jeho změně.
Online manuál s možností editace

Služba ISP hotline se přizpůsobí vašim potřebám. Vyžádejte si více informací a cenovou nabídku ještě dnes.

Označeno v :
7381 Naposledy změněno úterý, 29 září 2020
Kontaktujte našeho obchodníka
Lenka Ševčíková
Lenka Ševčíková
Poradenství a obchod
 sevcikova@ogsoft.cz   +420 777 125 314
Přihlašte se k odběru novinek pro ISP