Mango ISP

Komplexní informační systém pro ISP

Co lze s Mango ISP evidovat a spravovat?

Napsal(a)  Zveřejněno v Mango ISP

V Mango ISP jste schopni evidovat všechna potřebná data pro TELKO (ISP) byznys. Evidence spousty údajů je navíc volně definovatelná implementačně nebo i uživatelsky.

Evidence

Mango ISP obsahuje všechny základní nástroje pro administraci a evidenci zákazníků (například kontakty, provozovny, obecné parametry), poskytovaných služeb, dokumentů (smluvní dokumenty, vyúčtování, libovolné další, …), dále také pro evidenci bytových jednotek (bytů). Můžete vést evidenci a definici geografických oblastí s automatickým propojením s registrem adres. Máte k dispozici obecný editor šablon dokumentů, moduly pro statistiky a reporting. Pro řadové obchodní a administrativní pracovníky je ur+ceno jednoduché uživatelské rozhraní se sadou nejpotřebnějších nástrojů (tzv. Wizard - Péče o zákazníka).

Pozice Mango ISP v IT/IS infrastruktuře

Schéma pozice Mango ISP v IT/IS infrastruktuře

Mango ISP má ambice zajišťovat zejména všechny části IT podpory pro přímovou stranu TELKO/ISP bysnysu, tzn. nesoustředí se naopak na vedení účetní a nákladové části agendy. Pro obojí však poskytuje velmi efektivní výstupy a rozhraní.

Jaké služby s Mango ISP můžete řešit?

Systém můžete pouźívat pro poskytování doslova jakýchkoliv služeb. Již podporované třídy služeb jsou zejména (co se týká ISP) Obecná služba, Poskytování dat (Internet), Analogová TV služba, Digitální TV služba, IPTV služba, Hlasová služba, Tripple play a Dual play. K dispozici jsou a mohou být i další třídy služeb (někteří ISP používají například pronájmy a další). Stejně tak je k dispozici kompletní prodej produktů včetně agendy poptávek, nabídek a objednávek.

Součástí různých tříd služeb jsou pak další moduly, které pracují se specifickými návaznostmi jednotlivých tříd služeb, jde tak například o přenosy dat (služby Internet), konfigurace TV služeb (jednotlivé program a skupiny programů) a reporting pro TV poskytovatele, podpora NANGu.tv, Video on Demand (to vše pro TV služby), definice a přerozdělování SIP trunků a účtů, telefonní hovory a reporting pro VoIP poskytovatele (Hlasové služby).

CRM

S řízením vztahů se zákazníky pomůžou moduly a nástroje pro obchodní komunikaci se zákazníky, připomínky k zákazníkům, expedice dokumentů, expedice mailů a sms, zákaznická zóna (samoobslužný portál - tzv. Selfcare) a další funkce...

ERP

Dispečerská tabule, řízení práce vašich obchodníků a techniků, řízení jiných zdrojů, řešení poruch a jiných tiketů, modelování procesů a na nich návazných úkolů, pokročilé plánování úkolů do kalendářů, evidence práce pracovníků, to vše pak přináší procesní subsytém v Mango ISP, který je obecně popsán v článku o Mango Control.

Příklad toho, jak lze graficky namodelovat přímo v Mango ISP proces na nového zákazníka a/nebo službu
Označeno v :
5050 Naposledy změněno úterý, 16 duben 2019
Kontaktujte našeho obchodníka
Lenka Ševčíková
Lenka Ševčíková
Poradenství a obchod
 sevcikova@ogsoft.cz   +420 777 125 314
Přihlašte se k odběru novinek pro ISP