Nabídka produktů
eShop v Mango Print umí zákazníkovi přehledně
přihlášení není nutné až do okamžiku vložení produktu do košíku- pokud zákazníkovi spadne internet (i nepřihlášenému) a spojení se obnoví do 24 hodin,
dostane se zpět kde byl (nepřijde tedy ani o rozpracovanou grafiku)
POJMY
productboard: zobrazení nabídky produktů v eShopu
konfigurace produktu: nastavování parametrů produktu
Productboard
Koncový i firemní zákazník hledá produkt, který potřebuje, a Vy mu ho můžete vyrobit. Pokud mu nechcete nabízet rovnou jeden konkrétní produkt, je productboard
- neomezené množství víceúrovňových
kategorií reklamní prostor v záhlaví i zápatí- lze přepínat zobrazení cen
s DPH čibez DPH - automatický výpočet
ceny od - dodatečné informace lze uvést i
v hintu nad obrázkem produktu - do jednoho tiskového eShopu může vést
více domén (tzv. subdomény) a pod každou z nich se zobrazí eShop s jiným záhlavím a reklamami a také productboards různou nabídkou produktů
Konfigurace produktu
U vybraného produktu si zákazník zvolí, jaké má mít parametry a přiloží pdf nebo si online vytvoří grafický návrh z připravené šablony.
- eShop signalizace
cenově nejvýhodnější kombinace parametrů - za otazníky jsou k dispozici textové i obrazové
legendy - automaticky se zobrazují ceny i pro
alternativní náklady - k dispozici může být levnější kalkulace pro
nákup s body - zákazník může tisková data přiložit v pdf nebo
vytvořit online z šablony - v eShopu je připraveno mnoho profesionálních
grafických šablon
Jak vzniká cena produktu v eShopu?
Cenu produktu je možné určit

Klikněte pro více informacích o možnostech
Tvorba i kontrola grafiky
Zákazník eShopu může/musí ke každému produktu v košíku buď přímo
Klikněte pro více informací o
Doprava a termíny
Dokud zákazník nevidí rozdíl v ceně za rychlost dodání, tak potřebuje všechno hned. V Mango Print mu
- zákazník je upozorněn, nelze-li některé položky
ve vybraném termínu stihnout , z objednávky je pak může přesunout zpět do košíku a objednat samostatně - cena za dopravu je vypočítána
automaticky dle hmotnosti všech položek v objednávce - zákazník si může vytvořit neomezené množství
adres pro doručení - zákazníci, kterým to povolíte, mohou vytvořit více
odesílacích identit (odesílací adresy slouží pouze pro označení zásilky, fakturace je vždy na přihlášeného zákazníka) - pro každého dopravce můžete určit
region , do kterého zaváží (například Messenger bude k dispozici pouze při doručení po Praze)
Platba a objednání
Před finálním objednáním při rekapitulaci objednávky je možné nechat zákazníka dopředu zaplatit. K dispozici je řada platebních metod
V rekapitulaci objednávky je zákazník informován i o
Systém doporučení
TIP: Spokojený zákazník, který se o svou dobrou zkušenost podělí, je ta