ISP hotline - servis pro vaše zákazníky

Uvažujete, jak vylepšit fungování vaší firmy? Jak získat konkurenční výhodu? Zefektivněte svou komunikaci. Služba ISP hotline se komfortně postará o hovory vašich zákazníků.

obrázek Hotline od OG Soft

Tohle je na službě TOP

ikona palec nahoru

Dostupnost

Vaše linka bude dostupná každý den (včetně víkendů a svátků) od 7:00 do 22:00 hod.

ikona dolar

Úspora

Věděli jste, že naše hotline vám uspoří náklady a ušetří čas? Přesvědčte se!

ikona telefon

Jednoduchost

Při řešení hovorů respektujeme váš manuál a posíláme vám všechny důležité informace.

Kontrola

V systému máte možnost kontroly procesů, hovorů, operátorů, včetně historie.

Co vám ISP Hotline přinese?

Profesionální odezva zákazníkům

Získáte hotline pro vaše zákazníky, která bude k dispozici každý den včetně víkendů a svátků od 7:00 do 22:00, kdy základní požadavky vyřeší zákazník hned na prvním hovoru.

Úspora času a nákladů

Technik nemusí řešit “základní požadavky” a vy nemusíte řešit své vlastní call centrum. Zároveň máte perfektní přehled protože všechny hovory jsou nahrávané a je možné si je zpětně přehrát.

Nastavíte si sami

Operátorům připravíte manuál, podle kterého budou komunikovat. Tento manuál je možné kdykoliv editovat a operátoři na změny okamžitě reagují. Zároveň je možné volajícího instruovat hned na začátku hovoru automatickým rozcestníkem.

obrázek technická podpora

Jak hotline funguje?

K příjmu hovoru můžeme využít vaše stávající telefonní číslo, které bude přesměrováno na naši voice gate way nebo vám můžeme přidělit také telefonní číslo z našeho rozsahu, které pouze zveřejníte.

Po dovolání na hotline může zákazník využít rozcestník, tak aby byl dopředu znám jeho dotaz a byl přepojen na správnou operátorku. Pokud je linka obsazená, může zadat volbu "volat zpět".

Vyškolená operátorka již dopředu vidí, že volá klient vaší společnosti. Ohlásí se vaším jménem a zeptá se, s čím může pomoci.

Operátor/ka aktivně řeší zákazníkův problém, je schopna poradit s technickými problémy a v mnoha případech hovor také vyřeší. (např. nastavení PC, nastavení pošty, odpojený modem, nahlášenou poruchu atd.) V případě že technická závada vyžaduje zásah technika na místě, sepíše operátor/ka požadavky zákazníka a zasílá vám je.

Všechny hovory jsou zaznamenávány a evidovány a vy máte kdykoliv možnost jejich kontroly a analýzy. Všechny hovory i procesy jsou archivovány a logicky řazeny, na jejich základě lze vytvářet predikce a statistiky.

Ceník

Mini
2 530 Kč/měsíc
Do 500 koncových zákazníků
Příjem hovorů o víkendech a svátcích
Správa hardwaru a ústředny
Servis hot-line
30 hovorů v ceně
Optimal
3 795 Kč/měsíc
Do 4 000 koncových zákazníků
Příjem hovorů o víkendech a svátcích
Správa hardwaru a ústředny
Servis hot-line
100 hovorů v ceně
Maxi
4 345 Kč/měsíc
Nad 4 000 koncových zákazníků
Příjem hovorů o víkendech a svátcích
Správa hardwaru a ústředny
Servis hot-line
150 hovorů v ceně

Jsme také schopni sestavit balíček, který bude exkluzivně pro vás. Napište nám své potřeby a my připravíme řešení na míru.

Nechte si od nás spočítat, kolik ročně ušetříte

Lenka Ševčíková

náš odborník na Mango a ISP

Lenka Ševčíková

Nechte si od nás spočítat, kolik ročně ušetříte

Lenka Ševčíková

Lenka Ševčíková

náš odborník na Mango a ISP

Přečtěte si zajímavosti a use case našich projektů

No items found.