mango
Cloudový informační systém na obsloužení velkého počtu zákazníků a zařízení. Jedná se o komplexní řešení, které je možné nastavit přesně dle potřeb uživatele.
Mango ISP
Informační systém pro TELKO / ISP společnosti. Nabízí evidenci a billing zákazníků, služeb a produktů, evidenci zařízení a sítí, včetně jejich řízení a monitoringu, dále pak systém BPM (řízení procesů), ERP (řízení zdrojů a evidenci práce) a Call Centrum. Je postaven na komplexním IS Mango a možnosti jeho rozšiřování jsou tak téměř neomezené.
Možnost zákaznického Postpaid/Prepaid
Podpora multitechnologických sítí
Připravena zákaznická zóna
Služba Hotline pro ISP
Každý hovor je důležitý a my vám můžeme pomoci zefektivnit vaši komunikaci se zákazníky. Získáte hotline pro vaše zákazníky, která bude k dispozici každý den včetně víkendů a svátků od 7:00 do 22:00, kdy základní požadavky vyřešíme se zákazníkem hned při prvním hovoru.
K dispozici včetně svátků a víkendů
Možnost zachovat stávající číslo
Hovory jsou zaznamenávány a archivovány
Často se nás ptáte
Jasně! Mango ISP podporuje služby nangu.TV, SledovaniTV/ModernTV, Kuki a 4NET.TV. Se všemi těmito službami umí Mango ISP komunikovat. To znamená, že IPTV služby a zařízení lze ovládat přímo z Mango ISP, například je možné vytvářet balíčky datových a IPTV služeb a ty konfigurovat zákazníkům na míru.
Pro všechny vaše zákazníky je k dispozici variabilně nastavitelná zákaznická zóna s přehledem smluv, služeb, a zařízení. Součástí zóny je možností platby platební kartou a vstup do zóny si můžete přizpůsobit designu vašich webových stránek.
Pro usnadnění práce se mohou využít automatizace. Typickým příkladem může být automatické generování dokladů, expedice dokladů, generování pohledávek, uzávěrky, importy bankovních výpisů a podobně. Stejně tak může systém automaticky poskytovat pravidelné reporty vytvořené přímo pro vaši potřebu.