Efektivní komunikace s koncovými zákazníky
Zná to každý z menší ISP firmy, technik, obchodník nebo osoba z vedení řeší nějaký úkol a do toho telefon -
A nebo jste větší firma a máte na vyřizování hovorů pracovníky, ale ti
Se systémem Mango ISP můžete využít buď řešení pro
- Virtuální
ústředna s funkcemi Call Centra Konfigurace na míru- Součást Mango ISP -
propojení s CRM - Čekací
fronty příchozích hovorů
- Kompletní služba včetně
pracovníků - Operátoři
od 7:00 do 22:00 každý den - Hovory i jejich zpracování
přímo v Mango ISP - Více o Mango ISP Hotline
Mango Call Centrum
Mango ISP Vám může poskytnout Vaše vlastní call centrum (telefonní kontaktní centrum pro zákazníky včetně integrované ústředny), jedná se o propracované řešení, kde se jednotliví operátoři mohou přihlašovat k registrovaným SIP telefonům (to mohou být fyzické přístroje nebo sw klienti), definujete si vlastní IVR s rozdělením na různé volací fronty atp. Call centrum je přímo součástí Mango ISP.
IVR (Interactive voice response) na míru- Automatické
záznamníky - Jednoduchá i podrobná
klasifikace hovorů Wallboard s aktuálním stavem call centraStatistiky činností operátorůNahrávání všech hovorůPřepojování hovorů např. na technikyVolání zpět zákazníkovi, který se nedovolal- Řešení
zmeškaných hovorů - Kontextové
manuály pro operátory
IVR:
Interactive voice response (Interaktivní hlasová odezva), IVR umožňuje zákazníkům komunikovat s automatickým call centrem pomocí tlačítek na telefonu. Realizují se tak například automatické spojovatelky (rozcestníky), automatické záznamníky, kontroly autorizačních kódů a podobně.